Międzynarodowa firma farmaceutyczna prowadząca edukacyjne webinary dotyczące najnowocześniejszych obszarów medycyny potrzebowała platformy dla pracowników służby zdrowia na rynku niemieckim.
Poza utrzymaniem korporacyjnego stylu przy tworzeniu platformy musieliśmy stworzyć przyjazny interfejs użytkownika UX, odpowiedni do charakteru projektu design, efektywne zarządzanie kontentem i zapewnić funkcjonalność ograniczającą dostęp do platformy tylko osobom uprawnionym w branży (healthcare professionals) poprzez rejestrację możliwą poprzez jedną z trzech niezależnych metod weryfikacji. Dodatkowo system musiał zapewnić automatyzację i dwukierunkową wymianę informacji z systemem HubSpot.
Od koncepcji, przez projekt do gotowego rozwiązania. Nasi web designerzy i developerzy przygotowali w pełni funkcjonalny system e-learning zapewniający odpowiednią weryfikacje przy rejestracji / logowaniu, dostęp do odpowiednich treści multimedialnych. Administratorzy platformy dysponują narządziem do zarządzaniem zdarzeniami i kontentem oraz integrację z HubSpot CRM. Całość w przyjemnym, funkcjonalnym i odpowiadającym identyfikacji wizualnej firmy interfejsie.